Bekijk

Bekijk
0
7.4k
Channel: Marketing

Marketing in het post-cookie tijdperk

De verwachting is dat we over niet al te lange tijd leven in een wereld waarin nog minder data voor de marketeer vanzelfsprekend beschikbaar is: we leven dan in een wereld zonder de welbekende cookies, die veel gedragsgegevens van de klant kunnen opslaan. Als marketeer wordt je gedwongen om andere wegen te bewandelen om toch de klant te overtuigen zijn data met je te delen.

Maar hoe? Die klant zal dat niet meer klakkeloos doen zonder daarvan een meerwaarde hiervan in te zien. Het managen van klantdata is daarmee niet alleen een cruciale vaardigheid om te voldoen aan wetgeving en voor het aanbieden van relevante content, het is ook een kans om de verwachting van de klant te overstijgen om zo het vertrouwen van de klant te winnen.

Thema’s van dit webinar:
  • Huidige ontwikkelingen in het cookieloos adverteren
  • De kansen van het post-cookie tijdperk
  • Het realiseren van een real-time klantprofiel
  • Stappenplan: Het ontwikkelen van een marketingstrategie
Sprekers:
  • Waldo Smeets – Manager Solution Consulting bij Adobe. Waldo Smeets is Senior Solutions Consultant Manager bij Adobe met een focus op digital marketing en online customer experience management. Hij heeft bij meerdere Europese merken de online strategie geïmplementeerd en geholpen om een onderscheidende klantervaring te leveren.
  • Jasper Dijkstra – Senior Manager Digital Marketing bij Accenture Interactive. Jasper Dijkstra is al 15 jaar werkzaam in Digital Marketing. In 2012 richtte bij Storm Insights op, wat later fuseerde tot Storm Digital in 2016. Met zijn zowel enorm brede als ook specialistische kennis over alles wat Digital Marketing raakt, is Jasper inmiddels kopman voor complexe klantvraagstukken op het gebied van onder andere e-privacy en ITP & Cookieless Advertising. Storm Digital, inmiddels onderdeel van Accenture Interactive, helpt klanten met het verbeteren van hun digital experience door het doorbreken van interne organisatie structuren en technische impasses.
  • Krijn Schuurman – Host. Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.

Redactie Emerce