Bekijk

Bekijk
0
5.9k
Channel: Innovatie

De do’s en dont’s bij het inzetten van automation & AI in het recruitmentproces

Hoewel sommige bedrijven al gedeeltelijk marketing automation en AI hebben ingevoerd om hun recruitmentproces te ondersteunen, moeten veel recruitmentbureaus deze stap nog maken. Recruitment blíjft op bepaalde cruciale momenten gewoon mensenwerk en juist dát feit kan een obstakel zijn in de reis naar digitale transformatie. 

De strijd om talent wordt steeds heviger. Nu het wereldwijde tekort aan talent zijn hoogste niveau in meer dan een decennium bereikt, hebben werkgevers meer moeite dan ooit om openstaande vacatures te vervullen.

Thema’s van dit webinar:
  • De recruitmentbranche verandert: what’s happening?
  • Op welke momenten kun je automation en artificial intelligence slim inzetten in het recruitmentproces?
  • En wanneer is het juist slim is om dat níet te doen?
Sprekers:
  • Bart Alberink  – Account Director Enterprise bij Bullhorn.  Inmiddels werkt Bart vier jaar bij Bullhorn en heeft hij daarvoor zijn carrière vorm gegeven in de staffing & recruitment industry vanuit verschillende (management) posities. Met zijn kennis en ervaring weet hij als geen ander recruitment organisaties te adviseren over digitalisering en de optimale inzet van recruitment technologie.
  • Krijn Schuurman – Host. Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.

Redactie