Bekijk

Bekijk
0
9.9k
Channel: AVG

Navigating a cookieless future: de impact op je strategie en organisatie

Google roept dat third-party cookies in 2022 niet meer bestaan en wat betreft Apple zijn ze al dood. De uitfasering van de third-party cookies is al een poosje bezig, maar organisaties hebben nog heel veel vragen over de impact op hun business. Dit webinar neemt je in vogelvlucht mee in de belangrijkste consequenties van een cookieless future en hoe je je voorbereidt op strategisch, technisch en organisatorisch vlak.

Door de cookiewet, GDPR, publieke opinie ten opzichte van privacy, Apple’s Intelligent Tracking Prevention (ITP) en andere browser updates neemt de effectiviteit van tracking cookies steeds verder af. Het zorgt voor een ander online ecosysteem. Veel partijen hebben nog geen concreet plan. Daar ligt een kans voor jouw organisatie.

Dit webinar gaat onder meer in op:

  • Hoe je je strategie aanpast aan een cookieless future
  • De gevolgen voor technologie  
  • De impact op de inrichting van je organisatie 

Experts:

  • Sultan Semlali – Strategy Director CX bij Oracle
    Sultan Semlali is expert op het gebied van Customer Experience en presentator van de podcast: “Digital Explained to my Mom”.
  • Henriette van Swinderen – Directeur bvA
    Henriette is directeur van bvA, netwerk van merkleiders, de enige vereniging van uitsluitend adverteerders. bvA zet zich ervoor in dat merken kunnen floreren in een gezond en innovatief marketinglandschap. Vóór bvA was Henriette marketing directeur bij o.a. Procter & Gamble en T-Mobile. Afgestudeerd als architect, maakte Henriette de overstap naar het marketingvak omdat dit ook een geweldige combinatie is van creativiteit en data. Henriette is getrouwd en heeft drie zonen.

Emerce Campagne