0
16,1K

Nederlandse E-mail Marketing Benchmark 2023

Voor deze benchmark zijn 1,1 miljoen campagnes van 6.039 bedrijven geanalyseerd. In totaal zijn 18,4 miljard mails opgenomen in de benchmark.

De benchmark geeft een betrouwbaar en volledig overzicht van de Nederlandse e-mail activiteiten in 2022. Daarnaast maakt de benchmark een vergelijking mogelijk met alle historische e-mail gegevens die teruggaan tot 2015. Dit levert bijzonder veel waardevolle data op. Zo kun je je eigen cijfers vergelijken met de benchmark en eindigt dit document met 10 learnings voor je eigen e-mail marketingactiviteiten.

De Nederlandse E-mail Marketing Benchmark 2023 is samengesteld uit de data van Spotler Mail+ en Spotler Webpower.

Download deze whitepaper
Onderwerpen:
De omvang van campagnes heeft veel invloed op de ratio’s
Voor marketeers blijft de donderdag de favoriete verzenddag
Een A/B-test op je verzendmoment lijkt een goed idee
Grote verschillen tussen de hard bounce en soft bounce ratio
Log in of meld je gratis aan om deze whitepaper te downloaden

Hendrik Westerhuis