0
7.9k

Nederlandse E-mail Marketing Benchmark 2024

Marketeers versturen hun mailings het liefst op een dinsdag of een donderdag.

Dit algemene beeld is al jaren hetzelfde. Toch is het goed om na te gaan hoe de algemene opens en kliks zich bewegen over de verschillende maanden, dagen en uren.

Voor deze benchmark zijn 1,2 miljoen campagnes van 6.497 bedrijven geanalyseerd. In totaal zijn 20,5 miljard mails opgenomen in de benchmark. De Nederlandse E-mail Marketing Benchmark 2024 geeft een betrouwbaar beeld van de Nederlandse e-mailactiviteiten in 2023. Daarnaast maakt de benchmark een vergelijking mogelijk met alle historische e-mailgegevens die teruggaan tot 2015.

Download deze whitepaper
Onderwerpen:
Wat waren de gemiddelde opens en kliks in 2023?
Welke verzenddagen en -maanden leveren goede ratio’s op?
Welke branches scoorden in 2023 goed en welke minder?
Log in of meld je gratis aan om deze whitepaper te downloaden

Hendrik Westerhuis