0
6.0k
Channel: B2B Digital

Neem je B2B klantervaring zelf in de hand

De klantervaring van de online consument wordt steeds beter. Daardoor gaan de verwachtingen omhoog. Beleving, imago, een manier van online shoppen die aansluit bij persoonlijke voorkeuren worden steeds belangrijker. Maar gemak en snelheid misschien nog wel de belangrijkste aspecten van het koopproces. Daarbij denk je misschien dat je afhankelijk bent van resellers, maar je kunt het ook zelf in de hand nemen.

In dit complete e-book nemen Experius, Adyen en andere spelers in het ecommerce-landschap je mee in de transitie van B2B naar D2C, direct-to-consumer. Van branding en leadgeneratie tot betalen en retourneren; alles wordt besproken door experts van toonaangevende bedrijven als Paazl, PostNL en Leadscope. Zo ontdek je alle voordelen van direct-to-consumer voor jouw business én kan je meteen aan de slag.

“Uitblinken in de wereld van D2C betekent aandacht voor de volledige klantreis. Bezorgopties, verzendkosten, track & trace en retouren zijn een mooie kans om het verschil te maken!”
Justin Reid-Ross, Marketing Lead, Paazl.

“In welke fase jouw bedrijf ook zit: betalingen spelen altijd een belangrijke rol. Waar worden klanten blij van? Uit betaalgegevens kun je heel veel afleiden over je klant en zijn wensen. Informatie die helpt om klantentrouw en retentie te verhogen.”
Floris Jochemsen, Head of Benelux Sales, Adyen.

Ben jij klaar voor D2C?

Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden
Download whitepaper

Redactie