Koffie- & Wijnvoordeel realiseert vijftig procent groei met hyperpersonalisatie
In een landschap waarin privacywetgeving aanscherpt en de effectiviteit van traditionele marketingkanalen afneemt, heeft Koffie- & Wijnvoordeel met succes ingezet op hypergepersonaliseerde e-mailcampagnes.
Deze aanpak resulteert inmiddels in meer dan de helft van hun omzet, waarbij klantgegevens zoals surfgedrag en aankoopgeschiedenis centraal staan. Deze whitepaper belicht de transitie van traditionele bulk-e-mails naar datagestuurde, op maat gemaakte berichten. Met technieken als abandoned-cart-campagnes, gedragsgerichte productaanbevelingen en gepersonaliseerde restock-e-mails, optimaliseert Koffie- & Wijnvoordeel de klantinteractie en verhoogt het de conversie.
De case laat zien hoe eigen data een cruciale rol speelt in marketing, nu third-party cookies wegvallen en advertentiekosten stijgen. E-mailmarketing bewijst zich zo als een persoonlijk en effectief kanaal in 2024.