0
11,5K
Channel: Data

Personalisatie grootschalig toepassen met data

In dit whitepaper onderzoeken we de toegevoegde waarde die klantdata kan brengen aan je customer journey. Door met een Customer Data Platform (CDP) te werken, kan je personalisatie grootschalig toepassen. Met personalisatie kan je frictie in het aankoopproces wegnemen, zodat de klant altijd de juiste informatie en aanbiedingen ontvangt, ongeacht de plaats, het middel of het moment van communiceren.

Wat is een Customer Data Platform

Het CDP is een centraal opslagpunt waarin data over klanten uit verschillende bronnen samenkomt. Een CDP kan deze data verrijken door doelgroep segmentatie op basis van patronen toe te passen. Deze doelgroepen worden vervolgens voorzien van gepersonaliseerde content wanneer zij in contact komen met de website-, e-mail- en advertentiecampagnes van een bedrijf.

In dit whitepaper

  • Toepassingen van personalisatie in e-mail en advertenties.
  • Wat is een Customer Data Platform en wat kan je er mee?
  • Uitgebreide cases van o.a. Dekbed Discounter en XXL Nutrition.
Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden
Download whitepaper

Redactie