Download

Download
0
3.8k

De staat van digital advertising in 2021

Als er ooit een jaar was met veel transformatie, dan was 2020 het wel. We brachten niet alleen meer tijd online door, we hebben de manier waarop we ons dagelijks bestaan beheren volledig veranderd. Digital advertising speelde daar op in. Nu we in 2021 zijn aanbeland, is het tijd om vooruit te kijken.

Hoewel sommige dingen moeilijk te voorspellen zijn, zoals hoe seizoensverkopen eruit zullen zien tijdens specifieke momenten van het jaar, zijn er nog steeds verschillende bruikbare strategieën die marketeers vandaag kunnen implementeren om morgen resultaten te zien.

Dit whitepaper bespreekt de resultaten van onderzoek met 1.000 senior marketingmanagers in verschillende industrieën over de hele wereld, om meer te weten te komen over hun plannen voor 2021.

De belangrijkste bevindingen

  • Stijgingen van online verkopen verzachten de daling van de totale verkoop.
  • Digitale campagnes zijn de minst getroffen marketingactiviteiten.
  • Websiteverkoop is de belangrijkste maatstaf die marketingplannen beïnvloedt.
  • Overmatige afhankelijkheid is een topprioriteit.
  • Omnichannel-strategieën en integraties blijven belangrijk.

In vier hoofdstukken worden onderwerpen als de impact van COVID-19 op bedrijven, uitgaven voor digitale marketing, prioriteiten en uitdagingen voor de toekomst en tips voor het gebruik van een marketingbudget voor 2021 besproken.

Redactie