Bekijk

Bekijk
0
4.9k
Channel: B2B Digital

Trendspotting & prediction in de marketing cloud met Gijs van Eysden van Google

Hoe haal je meer waarde uit data? En hoe zet je data op een efficiënte manier in voor marketingdoeleinden. Volgens Gijs van Eysden van Google moet je je als decision maker niet laten afleiden door data gaps of blijven hangen in dat niet alle data toegankelijk is. Focus op de data die je nodig hebt om een probleem op te lossen. Hij gaat samen met Mark Ebergen van Searchresult in gesprek met Krijn Schuurman over waarde creëren uit de cloud via trendspotting, prediction en personalisation.

Mark Ebergen neemt je mee in de onbegrensde mogelijkheden bij het inrichten van een cloud platform. En laat zien hoe bedrijven die tegen beperkingen lopen binnen huidige tools of op zoek zijn naar overkoepelende inzichten en automation dit praktisch kunnen inrichten.

Marketeers gebruiken meerdere platforms om hun campagnes uit te rollen. Daarom bevindt een grote hoeveelheid marketing & customer signalen zich in de verschillende data silo’s in de organisatie. 57 procent van de enterprise decision-makers geeft aan een grote uitdaging te hebben in het managen van deze data silo’s bij verschillende teams in de organisatie.

Thema’s van dit webinar:
  • Cloud voor Marketing
  • Trendspotting, prediction & personalisation
  • Search, het meest data-gedreven domein
  • Data silo’s & customer signalen
  • Automation en activatie
Sprekers:
  • Gijs van Eysden – Data Architecture Lead bij Google. Binnen het snel veranderende advertentie ecosysteem begeleidt Gijs partners en adverteerders om hun doelstellingen op het gebied van digitale marketing te bepalen en te behalen. Hij doet dit door gebruik te maken van technologieoplossingen die beschikbaar zijn binnen adtech en cloud producten.
  • Mark Ebergen – Head of data bij Seachresult, an adeptiv agency. Mark legt dagelijks de vertaalslag van data tot inzichten en optimalisaties. Samen met het Adeptiv team is hij verantwoordelijk voor data & analytics bij o.a. Jumbo, Hema, Manutan en Zeeman. Stap voor stap helpt hij bedrijven om met behulp van de cloud datagedreven te worden.
  • Krijn Schuurman – Host. Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.

Redactie