Bekijk

Bekijk
0
5.6k
Channel: Food

“Vecht of vlucht” hoe Uber Eats snel groeide tijdens COVID-19

Marketingteams bevinden zich vaak met beperkte middelen, maar er wordt nog steeds verwacht dat ze complexe campagnes lanceren met tientallen markten of productaanbiedingen. Welke processen, structuur en tools kunnen marketeers gebruiken om snel te schalen met weinig middelen? We bekijken een van de snelstgroeiende internationale bedrijven en zien hoe ze een enorm merk hebben geschaald met een Marketing Ops-team van minder dan drie werknemers.

Thema’s van dit webinar:
  • Hoe Uber Eats snel groeide tijdens COVID-19
  • Marketing automation bij Uber Eats
  • Use Case: Restaurant Onboarding
  • Tips voor wereldwijd opschalen
  • Belangrijkste learnings
Sprekers:
  • Wyatt Bales – Solutions Architect bij BluprintX. Wyatt heeft meer dan een decennium ervaring met marketing automation vanuit klant- en bureauperspectief. Hij heeft gewerkt voor Aprimo, Teradata en Marketo. Wyatt heeft marketingautomation-software geïmplementeerd voor meer dan een derde van de Fortune 100. Aan de klantzijde leidde Wyatt drie jaar het B2B-platform van Uber. Hij is momenteel gevestigd in Amsterdam en opent het nieuwste kantoor van Bluprint en leidt de Europese consultancy divisie.
  • Paul van Keeken – Sr. Manager Experience Cloud Marketing bij Adobe. Paul van Keeken is verantwoordelijk voor de marketing van Adobe’s Digital Media Enterprise-oplossingen in EMEA met een focus op Creative Cloud, Document Solutions en Adobe Digital Publishing Suite. Zijn focus ligt op field marketing, demand generation en strategische marketing. Paul heeft een passie voor communities en zorgde voor de ontwikkeling van de Adobe User Group, de grootste Adobe-community ter wereld, terwijl hij verantwoordelijk was voor de marketing van Adobe in de Benelux.
  • Krijn Schuurman – Host. Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.

Redactie Emerce