0
5.3k

Verbeter je CX-statistieken: creëer een vijfsterren klantervaring

Loyaliteit opbouwen en behouden is veel kosteneffectiever dan proberen nieuwe klanten aan te trekken en tevreden te stellen. Vijf tot vijfentwintig keer meer zelfs.

Een groot deel daarvan komt omdat loyale klanten een deel van het harde werk voor je kunnen doen. Consumenten zijn bijna vier keer meer geneigd een aanbeveling te doen na een positieve ervaring. Terwijl minder dan 50 procent van consumenten een merk nog zou aanbevelen na een driesterrenervaring of lager.

In deze whitepaper lees je hoe je CX-statistieken, inclusief CSAT en NPS, kunt verbeteren en welke stappen je kunt nemen om je digitale- en contactcenterervaring te verbeteren. Onderzoek de verbanden tussen omnichannel CX, selfservice en massapersonalisatie. Je krijgt toegang tot praktische tips over hoe je deze functies naadloos kunt integreren in strategieën voor ervaringsbeheer.

Download deze whitepaper
Onderwerpen:
De impact van CX op het vertrouwen, de uitgaven en de loyaliteit van klanten
Hoe je CX-statistieken kunt verbeteren, inclusief CSAT en NPS
Welke stappen je kunt nemen om je digitale en contactcenterervaring te verbeteren
Log in of meld je gratis aan om deze whitepaper te downloaden

Knowledgebase