Bekijk

Bekijk
0
1.8k
Channel: CMS

Verras je klanten met superieure content experiences

Retailers hebben hun organisatieprocessen gestandaardiseerd en maken gebruik van gecentreerde paginasjablonen, standaard softwarekoppelingen met hun e-commerce platformen en ga zo maar door. Deze standaard werkwijzen resulteren vaak in vertraagde reluasecycli, stare werkmodellen en doorlopende IT-kosten.

Online retailers moeten wendbaarder en digital-savvy worden. Hierbij staat het creëren van boeiende productbelevingen centraal. Bestaande processen moeten geoptimaliseerd voor operationele efficiëntie. Om bij te blijven moeten retailers flexibele en dynamische werkmethodieken ontwikkelen rondom producten, content en commercie. Dit webinar geeft je een kijkje in de keuken en geven Darren Hitchcock (Magnolia) en Jim Herbert (Bigcommerce) je best practices voor het creëren van superieure content experiences.

Thema’s van dit webinar:
  • Het toepassen van de COPE-methode
  • Waarom ervaringen worden opgedaan vanuit ervaringen
  • Toekomstbestendige architectonische ontwerpen
Experts:
  • Darren Hitchcock – General Manager bij Magnolia UKI & Nordics. Ervaren in alle aspecten van acquisitie-, conversie- en retentieoplossingen en de veranderende eisen van mobiel, personalisatie, ontdekking en communicatie.
  • Jim Herbert – General Manager EMEA bij BigCommerce. Met meer dan twintig jaar ervaring in de e-commerce-industrie leidt Jim de Europese activiteiten van BigCommerce en werkt hij aan het uitbreiden van de aanwezigheid van BigCommerce in continentaal Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

Jan Schulte