0
10,9K

Wanneer ben je toe aan klantdata-gedreven marketing?

Om klanten en leads goed te begrijpen heb je inzicht nodig in hun behoeften en voorkeuren. Anders wordt het lastig ze te bereiken met de juiste boodschap.

Slechte respons op je marketinguiting is vaak het gevolg van onvoldoende relevantie en leidt tot een tekort aan leads en minder effectiviteit van je verkoopinspanningen. In deze whitepaper lees je concrete oplossingen om de zes belangrijkste ‘pijnpunten’ op te lossen, snel en effectief je marketinginspanningen te verbeteren en de groei van je organisatie te stimuleren.

Download het whitepaper

Onderwerpen in deze whitepaper

  • Prospects converteren
  • Data centraal beheren
  • Personaliseren van content
  • Eén Marketing-Sales funnel

Wil je deze whitepaper bekijken?

Wil je deze whitepaper bekijken?

Log in met je Emerce Account of vul het formulier in.

Meld je gratis aan

Voordat je deze whitepaper download...

Meld je gratis aan om Emerce video’s, whitepapers, rapporten en meer content te bekijken.

Gebruik minimaal 8 tekens, één hoofdletter, getal en speciaal karakter.

Je kunt het whitepaper bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Ternair. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Ternair’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Al een Emerce Account? Log hier in.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Je download staat klaar!

Klik op de knop om het document te downloaden.

Ceesjan de Vos