0
35,3K

Wereldwijde consumententrends rapport 2023

Te midden van economische onzekerheid en stijgende consumentenverwachtingen is het voor bedrijven belangrijker dan ooit om relevant te blijven voor hun klanten.

Daarom hebben we, met ons Qualtrics XM Institute, meer dan 33.000 consumenten in 29 landen over de hele wereld gesproken om erachter te komen wat bedrijven moeten doen om hun loyaliteit te winnen. Het antwoord? Wees menselijker.

Aangezien consumenten een diepere, meer menselijke band eisen met de bedrijven waarvan ze kopen, is het tijd voor bedrijven om op te treden of het risico te lopen achterop te raken. In ons rapport met consumententrends wordt uitgelegd waar en hoe je je inspanningen kunt richten, zodat je de komende maanden kunt gedijen.

Download deze whitepaper
Onderwerpen:
De belangrijkste gebieden, volgens consumenten, waarop bedrijven zich in 2023 moeten concentreren
De impact van menselijke ervaringen op klantloyaliteit en uitgaven
Welke stappen je moet nemen om opnieuw contact te maken met je klanten en relevant te blijven
Log in of meld je gratis aan om deze whitepaper te downloaden

Bruce Temkin