Bekijk

Bekijk
0
3.3k

Zenloop Masterclass: Reken af met customer churn en verbeter je klantloyaliteit met NPS

Hoe verbeter je de klantloyaliteit met NET Promotor System (NPSR)? Hoe vind je een manier om vertrekkende en twijfelende klanten terug te winnen door proactief gepersonaliseerde maatregelen uit te rollen?  Felix Schlenther legt uit hoe je NPS  op verschillende touchpoints door de gehele customer journey benchmarkt.  Hij laat zien hoe je vervolgens met behulp van automatische feedback analyse, processen direct inzichtelijk maakt en verbetert. Je wilt niet alleen inzichtelijk hebben dat een klant ontevreden is, maar je wilt ook graag de beweegredenen van twijfelende klant begrijpen en natuurlijk direct proactief ingrijpen.

In deze Masterclass van Zenloop leer je hoe je een customer experience management systeem inzet met als resultaat een meetbare overtreffende experience voor de blijvende klant.

Thema’s van dit webinar:
  • Ontevreden klanten herkennen
  • Automated feedback analytics
  • Analytics omzetten in proactieve acties
Sprekers:
  • Felix Schlenther – Head of Sales bij zenloop. Als Head of Sales bij  zenloop adviseert Felix samen met zijn team digital companies hoe een customer experience management system op te zetten. Felix studeerde business administration in Hamburg en stond aan de wieg van sales teams bij verschillende software start-ups. Als veelgevraagd spreker stond hij op diverse conference podia, zoals OMR, Internet World, CX1 en DMEXCO over CX en customer loyalty en centricity.
  • Krijn Schuurman – Host. Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.

Redactie Emerce