Bekijk

Bekijk
0
2.2k

Zeven Messaging-fouten die je makkelijk kunt vermijden

  • Datum: 7 juli 2020
  • Aanvang: 18.30 uur
  • Duur: 45 minuten
  • Registreer direct

In de communicatie met klanten is het belangrijk om te voorkomen dat je onzorgvuldig, overbodig of erger nog – opportunistisch overkomt. Dus, hoe doe je dat in een tijd van constante verandering? En wanneer (en hoe) evolueer je de boodschap van je merk voor de toekomst?

In dit webinar gaat Krijn Schuurman in gesprek met Meredith Klee (Head of Communications bij AdRoll) en Lauren Fairbanks (medeoprichter en CEO bij S&G Content Marketing). Zij gaan in op de zeven meest voorkomende Messaging-fouten in onzekere tijden en hoe je deze in de post-COVID digitale wereld kunt voorkomen.

Thema’s van dit webinar:
  • Gepersonaliseerde messaging
  • Goodwill en wederkerigheid genereren
  • Communicatiemoeheid voorkomen
  • Best practices voor messaging
Sprekers:
  • Lauren Fairbanks – Co-founder en CEO bij Stunt & Gimmicks. Lauren is mede-oprichter en CEO van S&G – een contentmarketing- en verhalenbureau in Miami. Ze heeft samengewerkt met ondernemingen en tech-startups, waaronder Square, Wix en MSI. Ze is gepassioneerd om merken te helpen nieuwe manieren te vinden om verbinding te maken en te communiceren met hun klanten op zinvolle manieren die een buitenmaatse impact op de groei kunnen hebben.
  • Meredith Klee – Head of Communications bij AdRoll. Ze is van nature een verhalenverteller en is verantwoordelijk voor het maken en stimuleren van het AdRoll-verhaal. Ze werkt samen met het AdRoll-team, haar klanten en partners om verhalen te ontdekken en te delen met de media die D2C-marketing in het wild laten zien.
  • Krijn Schuurman – Host. Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.

Registreer voor de webcast

Redactie Emerce