Bol en Intratuin scoren het best met online kerstbomen
Bol en Intra scoren het best qua zichtbaarheid in het organische deel van Google Shopping bij het online verkopen van kerstbomen.
Bol en Intra scoren het best qua zichtbaarheid in het organische deel van Google Shopping bij het online verkopen van kerstbomen.
Waar AI nu gemiddeld 3 tot 5 procent van projectkosten vormt, verwachten sommige bureaus dat dit kan oplopen tot 20 procent in de nabije toekomst. Wat de vraag opwerpt...
Traditionele awareness- en performancemetrics vertellen vaak maar een deel van het verhaal. Ze laten zien of gebruikers zijn bereikt of geconverteerd, maar niet waarom ze zich aangesproken of verbonden...
Voor het tweede jaar op rij heeft Emerce onderzocht welke impact AI heeft op Nederlandse digital agencies en hoe zij
Sean Doyle, ceo van British Airways, waarschuwt dat AI-agents in hoog tempo de belangrijkste besluitnemers worden bij reisboekingen. Traditionele merkmarketingstrategieën worden daardoor op de proef gesteld en verdwijnen mogelijk...
Technologie verandert, klanten veranderen, markten veranderen. Maar de grootste verschuiving zien we binnen organisaties zelf: het vermogen om sneller te leren dan de omgeving beweegt. Tools als AI, first...
De wereldwijde reclamemarkt groeit dit jaar harder dan verwacht, maar wie denkt dat dit goed nieuws is voor het hele ecosysteem, heeft het mis.
De Europese digitale reclamemarkt toont verrassende veerkracht ondanks economische onzekerheid. IAB Europe voorspelt voor 2025 een groei van 8,4 procent en een verdere acceleratie naar 9,1 procent in 2026,...
De afgelopen jaren zien adverteerders hun klikprijzen gestaag oplopen, maar vooral de laatste twee jaar tekent zich een scherpe versnelling af. In diverse markten stijgen CPC’s met 20 tot...
Veel campagnes zien er creatief en visueel aantrekkelijk uit, maar mooie concepten garanderen nog geen resultaten. Succesvolle advertenties moeten aansluiten bij de realiteit van de doelgroep, het merk, het...
McKinsey beet het spits af. De jaarlijkse stroom aan trendrapporten komt langzaam op gang, maar het roemruchte adviesbureau was er vroeg bij met zijn ‘State of AI in 2025’....