Podcast Shaping the Future: de case van personalisatie bij de ANWB
Een inkijkje in hoe personalisatie bij een grote organisatie als de ANWB – prijswinnend – in de praktijk wordt gebracht. Een gesprek met Lisette Gouda.
Een inkijkje in hoe personalisatie bij een grote organisatie als de ANWB – prijswinnend – in de praktijk wordt gebracht. Een gesprek met Lisette Gouda.
Zelfs de kleinste ondernemer krijgt met het Vev een digitaal middel in handen om zich professioneel en groots te presenteren. De start-up van Michel Elings, Jeroen Janssen en Thijs...
Met behulp van AI kan Tellet gedetailleerde en op maat gemaakte interviews afnemen en analyseren met beperkte menselijke input van de vragensteller.
Generatieve AI zet de marketingwereld vanaf volgend jaar op zijn kop als techleverancier het inzetten voor klantcontact.
Hoe zorg je ervoor dat consumenten je merk vertrouwen en waarderen? Storytelling en fysieke belevingen helpen daarbij. Denk verder dan alleen digitaal.
Hoe meer we digitaal communiceren, hoe sterker de kracht van een persoonlijke touch richting klanten. Daarbij komt Conversational Commerce om de hoek.
Essent is de grootste energiemaatschappij van Nederland met de hoogste klanttevredenheid. In 2023 werd het bedrijf uitgeroepen tot het Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland in de energiebranche, samen met Greenchoice.
Fietsverhuurder Swapfiets experimenteert met slimme chatbots om automatisch chats van klanten te laten beantwoorden.
Grote bedrijven kunnen met veel minder mensen hun callcenters bemannen vanwege een nieuwe AI-technologie van CM.com. Het techbedrijf uit Breda zet LLM's in die leren communiceren alsof ze medewerkers...
Je zou verwachten dat na de publicatie van het populaire onderzoeksrapport over inclusieve advertentiepraktijken op YouTube, adverteerders massaal waren overgestapt op
Ook bij B2B-leadgeneratie kan AI helpen, namelijk op het gebied van chatbots, 'lead scoring', personalisatie, campagneoptimalisatie en e-mailmarketing.