Deel dit artikel
-

Wannahaves in narrowcasting-deal met Mediamarkt

Wannahaves gaat adverteerders vanaf 1 oktober de mogelijkheid bieden om te adverteren op panelen in de filialen van Mediamarkt. Voorwaarde is wel dat het om innovatieve producten gaat. Behalve op panelen worden de innovatieve producten ook op de sites van Wannahaves en van Mediamarkt aangeprezen.

Adverteerders krijgen volgens Wannahaves en Media Markt op deze wijze de kans om hun innovatie product een maand lang doelgericht, effectief en kwalitatief te ondersteunen en te verkopen via het nieuwe multimediale platform van Wannahaves en Mediamarkt. De twee partners zeggen met de strategische samenwerking tegemoet te komen aan de wens van veel adverteerders om de doelgroep doelgericht en effectief te bereiken.

“De consumenten elektronica markt wordt al jaren gekenmerkt door een hoge dynamiek; aan de ene kant volgen technologische innovaties elkaar in een hoog tempo op, aan de andere kant de doelgroep van deze produkten een steeds grilliger gedrag vertoont. Onze ervaring in de retail en de combinatie van marketing- en mediakennis van Wannahaves vullen elkaar goed aan,” zegt Barry van Ruiven van Media Markt.

Marketingdirecteur Michiel Reinoud van Wannahaves: “Doelgerichtheid en effectiviteit vormen meer dan ooit de randvoorwaarden voor een succesvolle communicatie- en verkoopstrategie. De strategische samenwerking tussen Media Markt en Wannahaves koppelt dan ook een groot bereik in de doelgroep aan de directe mogelijkheid van landelijke verkrijgbaarheid bij Media Markt.”

Wannahaves en Media Markt zijn van plan maandelijks vijf innovatieve gadgets (de Wannahaves Inno-5!) in speciaal ontwikkelde, permanente Wannahaves promowanden in alle Media Markt vestigingen in Nederland te plaatsen.

De Wannahaves Inno-5! krijgt gedurende een campagnemaand uitgebreide exposure in alle media-uitingen van Wannahaves en Media Markt: Televisie, internet (wannahaves.nl en mediamarkt.nl), print (Wannahaves The Magazine, nationale Media Markt flyer), databasemarketing en instore communicatie (promowand met produkten en plasmascherm met continu commercieel aanbod).

Deel dit bericht

3 Reacties

Mike Dorken

Op naar de volgende flop. Media Markt doet het wel goed maar ik heb niet het idee dat ze bij Wannahaves ooit een euro winst hebben gedraaid of zullen draaien.leuke ideeen maar geen kaas gegeten van geld verdienen.

reyn jongenelen

Als Wannahaves het dit keer ( blijkbaar ) wel goed wil doen moeten ze met de juiste partij om tafel gaan.Een partij die een visie heeft over verkoop generen via beeldschermen op de winkelvloer.Content is meestal het probleem.De winkel volhangen met schermen en dan "oh ja" wat laten we eigenlijkzien op die schermen ? 

Don Majode

Ik dacht dat Wannahaves draaide op van die unieke, verrijkende en schaarse hebbedingetjes waar je ongelooflijk de blits mee kan knallen… Wel eens op zaterdagmiddag in de MediaMarkt geweest?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond