Deel dit artikel
-

Lockdown: 1 op de zeven bestellingen kwam niet aan

Maar liefst één op de zeven Nederlanders kreeg één of meerdere online bestellingen nooit geleverd, zo blijkt uit onderzoek van betaaldienstverlener ICS, het bedrijf dat de creditcards van Mastercard en Visa uitgeeft.

De helft van de gedupeerden heeft inmiddels wel geld teruggekregen van de webwinkel. Een op de acht verwacht het bedrag nooit meer terug te zien.

Het is niet duidelijk of de leveringsproblemen het gevolg zijn van de extreme drukte. Met name Coolblue kampte begin dit jaar met tekorten doordat leveringen uit China stokten.

Het onderzoek werd tussen 12 maart en 31 mei uitgevoerd.

Deel dit bericht

2 Reacties

bert

Ik denk dat dit meer wat zegt over de klanten met een Creditcard. Beetje fraude lijkt zo gepleegd.
Ik koop er nooit wat mee, zeker 50 bestellingen in die periode ontvangen, 0 die ontbraken.

Patrick van Wattum

Niet alleen webshops, 2,5 maand geleden een pakketje naar Amerika verstuurd, het komt gewoon helemaal NIET aan. Ook bestelde pakketjes van JD Sports, komen niet aan. Dus beaam het artikel..

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond