Deel dit artikel
-

10 miljoen cashbacks via Scoupy

Er zijn inmiddels via Scoupy 10 miljoen cashbacks door consumenten aangevraagd. Dat is goed voor een totaalbedrag van meer dan 14 miljoen euro.

Met Scoupy, onderdeel van Sanoma, kunnen consumenten via een app en website producten goedkoop of zelfs helemaal gratis proberen. Meedoen kan door het scannen van een kassabon van een willekeurige supermarkt, via gratis cashback-acties die wekelijks veranderen. Binnen 48 uur wordt (een deel van) het aankoopbedrag van de door Scoupy gepromote producten, teruggestort op de bankrekening van de deelnemer.

Met de verzamelde data personaliseert Scoupy de gebruikerservaring van consumenten. Daarnaast helpt Scoupy partners met het effectiever inzetten van hun marketingcampagnes via waardevolle data-insights over aankoopgedrag en merk- en categoriekopers.

Scoupy heeft in vier jaar tijd meer dan 2 miljoen geregistreerde gebruikers opgebouwd. De gratis app is goed voor 1,3 miljoen downloads.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond