Deel dit artikel
-

1DayFly.com koopt Waat?

1DayFly.com heeft een andere site voor dagaanbiedingen gekocht, Waat?, om zich beter te kunnen richten op vrouwen.

De overname vond vorige maand plaats en de nieuwe verschijningsvorm van Waat.nl ging in de afgelopen dagen live. De site wordt gepositioneerd naast 1DayFly Lady, die zich ook op de vrouwlijke doelgroep richt. Waat? werd overgenomen om de activiteiten een impuls te geven.

De verkoper, David Sluis, nam in maart van dit jaar Glossybox.nl over van de Duitse eigenaren en ontwikkelt dat door onder de naam Prettybox.nl apart.

Directeur Roderick Voerman van 1DayFly: “Waat? deed eerst één aanbieding per dag. Vanwege onze expertise op dit gebied kunnen ze er nu al vijf doen. De groei zal overwegend organisch plaatsvinden. De gebruikersdatabase biedt daar nog genoeg ruimte voor. Aanvullende marketinginspanningen zijn niet nodig. Dat hebben we afgelopen jaren zelf ook nooit hoeven doen.”

1DayFly groeit jaarlijks tussen de veertig en vijftig procent. Vorig jaar boekte het een omzet van 8,5 miljoen euro. Dit jaar wordt de grens van de tien miljoen worden geslecht. Het bedrijf heeft negen man in dienst om de Nederlandse, Belgische en Duitse markt te bedienen. Voorlopig heeft Voerman geen plannen om andere regio’s te bedienen. “Er is nog genoeg potentieel in onze huidige markten. Daar ligt de focus op.”

“De markt voor dagaanbiedingen is afgelopen periode veranderd van de cowboyknallers naar een serieus verkoopkanaal. Fabrikanten en distributeurs benaderen ons nu gericht.”

Foto: smartlightliving (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond