Deel dit artikel
-

blowUP media eerste in Nederland met ‘gigantische 3D content ervaring’

blowUP media claimt een primeur op het gebied van wat het noemt immersive content. In aanloop naar de vernieuwde Emmapassage in Tilburg is voor het eerst een unieke 3D digital Out of Home ervaring te beleven. Een enorme 3D haai zwemt rond in de binnenstad.

EMMA is een voor Nederland extra groot 90° LED-scherm van ruim 65m². Door de bijzondere vorm lopen consumenten letterlijk onder het scherm door.

Rutger van de Wiel, de Tilburgse Creative Director van IDS Animation Studio heeft een naked-eye 3D-animatietechniek gebruikt om een optische illusie te creëren.

blowUP media wil vaker met ‘anamorphic’ en 3D-content werken. De creative hub ‘blowUP LAB’ adviseert en inspireert merken en mediabureaus hoe (D)OOH-campagnes maximale aandacht en betrokkenheid van consumenten kunnen krijgen.

EMMA | Giant Immersive 3D Experience from blowUP media Benelux on Vimeo.

Deel dit bericht

1 Reactie

John

Prachtig idee, leuk initiatief. Uitvoering matig mijn inziens. Tegenwoordig kun je alles levensecht simuleren in 3D. Maar de animatie laat hier toch echt te wensen over. De beweging is niet realistisch, en de resolutie zeer matig.

Hopelijk wel een motivatie voor de markt te laten zien hoe het ook kan!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond