Deel dit artikel
-

Nieuwe loyalty campagne MediaMarkt

MediaMarkt en full service bureay gracious gaan de komende periode aan de slag met het ontwikkelen van een nieuwe loyalty campagne. Als aanvulling op de nu al bestaande retentiecampagne wil het concern meer relevante en impactvolle contactmomenten creëren.

Voor de telecom-klanten van MediaMarkt is er reeds een welkom en retentiecampagne opgezet. Bij aankoop van een nieuwe telefoonabonnement krijgt de klant allereerst een welkomstbericht. Aan het eind van het contract ontvangt de klant, als retentiecampagne bedoeld, onder andere een gepersonaliseerde e-mail met de nieuwe opties om te verlengen en waarom hij of zij klant zou moeten blijven van MediaMarkt.

Alle telecom-klanten die 12 maanden geleden een 2-jarig telefoonabonnement, met of zonder telefoon, hebben aangeschaft krijgen deze mail. De campagne is dus niet eenmalig maar staat altijd aan en volledig geautomatiseerd.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond