Deel dit artikel
-

Marktplaats lanceert feestdagencampagne: Speelgoed is nog lang niet uitgespeeld

‘Veel speelgoed is nog lang niet uitgespeeld’. Die boodschap staat centraal in de nieuwe feestdagencampagne van Marktplaats die vandaag van start gaat.

In aanloop naar Sinterklaas en Kerst opent het handelsplatform naar eigen zeggen de ogen voor de waarde van tweedehands speelgoed. Van de houten trein die na jaren speelplezier weer een ander kind blij maakt tot bouwblokken die na eindeloos veel keren nog net zo enthousiast worden gestapeld.

De campagne in de aanloop naar de feestdagen, is onderdeel van de dit jaar gelanceerde merkpositionering ‘Elke deal een groot verschil’. Hiermee motiveert Marktplaats haar gebruikers door te laten zien hoe je met kleine stappen al een verschil kunt maken voor jezelf, anderen en de wereld om je heen.

De geïntegreerde storytelling campagne gaat vandaag van start via tv, video, sociale media PR (earned & influencer).

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond