Deel dit artikel
-

3Dabout.me kiest voor RLVNT

Technologiebedrijf 3Dabout.me kiest voor RLVNT om zich te laten ondersteunen op het gebied van merkpositionering, mediastrategie en creatie.

Het bedrijf kiest ervoor om zichzelf duidelijker te profileren als leverancier op zowel de zakelijke markt als op de consumentenmarkt.

3Dabout.me ontwikkelde een app iemands voeten in 3D mee te scannen. Dit profiel wordt vervolgens gematched met de binnenkant van verschillende schoenenmerken. Zo zijn kopers verzekerd van een goede pasvorm. Ze hoeven niet te gokken, of dozen te veel schoenen laten bezorgen. Ook webwinkels profiteren daarvan, omdat het kan helpen om de retourenstroom iets kleiner te maken.

Tot de klanten van de start-up behoren onder meer Van den Assem, Shuz.nl en Men at Work.

RLVNT is onderdeel van de Digital Agency Group, waartoe ook The online company, Clickdistrict en Qban behoren.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond