Deel dit artikel
-

TikTok breidt advertentieprogramma buiten het platform uit

TikTok zet een volgende stap met zijn Out of Phone advertentie-initiatief door nieuwe partners toe te voegen en daarmee zichtbaarheid te vergroten op alle plekken met consumenten-schermen, zoals bewegwijzering in winkelcentra, bioscooppromoties, taxivideo’s en waterschenkstations.

Het Chinese bedrijf werkt in de VS nu samen met onder meer Curb, Westfield Malls, Rockbot en Hope Hydration, biedt advertenties in meer dan 15.000 taxi’s in de VS, met miljoenen passagiers per jaar en in in-store schermen in Westfield-winkelcentra.

TikToks visie is om aanwezig te zijn op alle mogelijke nieuwe schermen buiten mobiel. CEO Dan Page van TikTok’s New Screens Team zei eerder (bij de lancering in 2023): “Er zijn meer dan 2 miljard nieuwe schermen … ons doel is om op al die schermen aanwezig te zijn”

Voorbeelden van de inhoud: dansvideo’s op tankstations, tuinieradviezen op Redbox-apparaten, kookvideo’s bij een hot sauce-verkoper en CeraVe-sponsortutorials op digitale billboards.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond