Twitter toont voortaan advertenties aan niet-gebruikers

Twitter gaat voortaan ook advertenties tonen aan niet-gebruikers. Daarmee hoopt het microblog het bereik uit te breiden naar 500 miljoen bezoekers.
Dat is vermoedelijk zeer goed nieuws voor beleggers, die al een tijd aandringen op een meer commerciële koers.
Tot nu toe waren advertenties of gesponsorde tweets alleen te zien voor 320 miljoen actieve gebruikers die ingelogd moesten zijn. Voortaan kunnen de gesponsorde tweets die voor iedereen zichtbaar zijn, ook worden geïndexeerd door Google.
Twitter begint bescheiden, met adverteerders uit de VS, het Verenigd Koninkrijk, Japan en Australië.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
2 Reacties
Rick Grouw
Leuk voor mijn adblocker, heeft ‘ie ook weer wat te doen.
Jacob Lageveen
Ach het zat er aan te komen. Ze draaien al sinds de start verlies, de investeerders willen nu wel eens geld zien.