750.000 groeigeld voor marktplaats voor mode-outlets

De Nederlandse marktplaats voor mode outlets Otrium heeft een investering binnengesleept van 750.000 euro van Adriaan Mol (Mollie & Messagebird), Fred Gehring (ex-CEO Tommy Hilfiger) en Ludo Onnink (ex-CFO Tommy Hilfiger).

In totaal is in twee jaar 1,4 miljoen euro aan groeikapitaal opgehaald. Eerdere investeerders waren Hans Veldhuizen (oprichter Nedstat en Albelli), Marque Joosten en Marijn Pijnenborg (oprichters Funda) en Victor Knaap (oprichter MediaMonks),

De oprichters Max Klijnstra (27) en Milan Daniels (26) hebben met hun site inmiddels ‘honderdduizenden leden’ aangetrokken, evenals een flink aantal modepartners. Otrium verzorgt voor deze merken de volledige techniek en logistiek.

Met de investering kan Otrium uitbreiden naar andere landen. Op dit moment is de online outlet marktplaats alleen actief in de Benelux.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug