Deel dit artikel
-

ABN AMRO app breekt record

De ABN AMRO app heeft in 2020 voor het eerst de grens doorbroken van 1 miljard inlogmomenten in een kalenderjaar. Gemiddeld logde een klant dit jaar 390 keer in.

Ook het aantal iDEAL-betalingen met de app brak dit jaar records. In de maanden januari en februari werden dit jaar 51 procent meer betalingen verricht ten opzichte van vorig jaar. Door Covid-19 namen online aankopen een verdere vlucht. De stijging voor iDEAL-betalingen met de app liep in deze maanden op tot ruim 60 procent.

Ook klanten die voorheen traditioneel bankierden, dragen bij aan de records. Zo maken senioren steeds vaker de stap naar de app.

Volgend jaar komen er weer een aantal nieuwe functionaliteiten bij. Binnenkort wordt het mogelijk om een gezamenlijke rekening openen. Ook wil ABN overboekingen makkelijker maken.

Foto ABN

Deel dit bericht

5 Reacties

Memmo

En nog geen contactloos betalen

Oskar

Stel je voor abn liet ons met de telefoon betalen zo als elke andere normale bank

O de roos

Koop je een telefoon met NFC wat denk je ……. Gaat niet lukken met ABN AMRO.

martijn

Je had ook eerst even kunnen kijken natuurlijk he O de Roos?Of het uberhaubt wel mogelijk was….. Nu zit je met je dure telefoon waar je niks aan hebt, en het is allemaal de schuld van de ABN dat u die gekocht heeft, oh oh oh oh oh.

Wissel je toch van bank? En die telefoon mag je binnen 14 dagen toch inleveren, iets met retourrecht??? Iedereen weer blij

Nelis

Ik kan niet in komen. Met nieuwe app .wel Julie dat voor mijn doen. Wat ik kan niet ik ben niet zoe bij hand maar je wel .Julie hep nieuwe gemaakt daar om kan juli ons bij helpen op mijn telefoon van mijn

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond