Deel dit artikel
-

Abovo Media neemt digitaal marketingbureau Maxlead over

Abovo Media heeft digitaal marketingbureau Maxlead overgenomen. De twee bureaus behouden hun bestaande identiteit en blijven gehuisvest in respectievelijk Hoorn en Oegstgeest.

Vanaf heden werken zij wel in gezamenlijke klantteams aan de ‘best mogelijke cases’. De nieuwe (onafhankelijke) groep telt 200 medewerkers.

Maxlead, opgericht in 2002, werkt met 80 consultants voor klanten als Basic-Fit, Accell Group, Carglass, Vacansoleil, Scotch & Soda, TomTom, Seats & Sofa’s, Wolters Kluwer, Prominent, Q-Park, Shurgard en Marktplaats. In de Maxlead Academy wordt eigen talent opgeleid en daarnaast is het bureau onderdeel van het Everywhere Network, een samenwerkingsverband van internationale online marketing bureaus.

Abovo Media is gestart in 1999 en rekent Basic-Fit, HG, Primera, Auto.nl, Toverland, Calex Holland, Livera, alle Nederlandse Provincies, Weber Barbecues, Only for Men, Ambiance Zonwering, Koopjedeal.nl, Bo-rent en ROC van Amsterdam tot zijn klanten. Sinds 2014 behoort ook MediaBookers.nl tot Abovo Media.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond