Deel dit artikel
-

Ace & Tate verzorgt keynote op Emerce Fashion

Er komen voortdurend nieuwe kanalen bij en de interactie met de klant zal blijven veranderen. Hoe je daarop inspeelt? Niemand minder dan Jons Janssens, CCO van Ace & Tate, vertelt er meer over tijdens zijn keynote op Emerce Fashion op 16 mei in Amsterdam.

Hoewel een magisch sjabloon voor de juiste mix van fysiek en digitaal nooit zal bestaan voor merken, ligt de sleutel volgens Janssens in het ontwerpen van een consistente ervaring die zich kan aanpassen aan alle kanalen – zelfs die waarvan we nog niet weten dat ze bestaan.

Tijdens Emerce Fashion geeft Jons uitleg over een eenvoudig raamwerk waarmee je de winkelervaring aanpast op ieder mogelijk kanaal dat op ons af kan komen. En laat hij zien dat langetermijngroei niet alleen uit het heroverwegen van je technologische stack zal komen, maar ook door hoe je organisatie reageert op onvoorspelbare veranderingen. Je bedrijf omturnen in een fast fish zorgt ervoor dat je klanten biedt wat ze echt willen: de vrijheid om te kiezen wanneer, waar en hoe ze winkelen. Versterkt door creatieve experiences over alle kanalen.

Naast Ace & Tate hoor je cases van wehkamp, Bamigo en United Wardrobe.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond