ACHTUNG! wint pitch ANWB

ACHTUNG! wordt vanaf volgende maand verantwoordelijk voor de merk- en productcampagnes van de ANWB.
Vanmiddag maakte het creatief bureau, dat sinds kort voluit ACHTUNG!mcgarrybowen heet, bekend de ANWB te hebben getekend als nieuwe klant.
De ANWB liet zich in de bureau-oriëntatie bijstaan door 3MO. In het selectietraject kwamen zes bureaus naar voren. De nieuwe dochter van Dentsu Aegis Network won uiteindelijk, zo blijkt uit de aankondiging vandaag.
Het doel binnen de nieuwe opdracht is de positie ‘ideale reisgnenoot’ de komende jaren uit te bouwen en ook de nieuwe generatie reizigers intensief bij de ANWB betrekken. Dat is een uitdaging op zich, omdat de nieuwe reiziger minder stuurt op bezit van vervoersmiddelen en meer op beschikbaar van transport.
De eerste resultaten van ACHTUNG!s werk worden in de loop van het jaar verwacht.
Sinds de overname geldt ACHTUNG! in internationaal Dentu-verband als de lokale manifestatie van het internationale creatieve label mcgarrybowen.
Foto: deborah (cc)
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond