Deel dit artikel
-

Ad Alliance en Dag & Nacht Media bouwen aan toekomst van podcast adverteren

Ad Alliance, het reclameverkoophuis van RTL Nederland, ViaCom, Disney en Discovery, en podcastpartij Dag & Nacht Media bundelen de krachten om podcast adverteren ‘naar een hoger niveau te tillen’. Er wordt samengewerkt op het gebied van pre- en post-roll verkoop.

Het betreft een samenwerking van (voorlopig) twee jaar.

Dag & Nacht Media heeft een formule waarbij de presentator van de podcast zelf de advertenties inspreekt. Ook bestaat de mogelijkheid om podcastkanalen vanuit Ad Alliance toe te voegen aan het Dag & Nacht Media netwerk.

De podcast van Bright.nl is de eerste die aan het netwerk is toegevoegd. Reeds succesvolle branded podcast series zijn de ondernemersserie KPN Vallen en Opstaan (in samenwerking met Mindshare), en Below the Radar, Above Yourself van Defensie (in samenwerking met de bureaus Initiative en Steam).

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond