Deel dit artikel
-

Samenwerking Adfactor en Semilo voor mobiel bereik

Adfactor en Semilo-onderdeel Mobvious sluit een samenwerking om het bereik van mobiele reclamecampagne te vergroten.

De partijen denken hiermee een sterke positie te ontwikkelen op de adverteerdersmarkt. Semilo brengt de kennis van zijn Europese mobiele reclamenetwerk Mobvious in, Adfactor doet de ontwikkeling en verkoop van responsive en native advertising-formaten. “Nu hebben we slagkracht om de propositie aan de man te brengen”, zegt Phileas Fox van Adfactor.

“Je ziet een enorme verschuiving in bereik naar mobiel. De desktop is niet meer de enige verschijningsvorm van internet. Mobiel is al dominant, maar sitebeheerders en adverteerders hebben problemen dat te volgen.”

De directeur merkt bij zijn klanten dat zij zelden tot niet standaard hun reclamecampagnes enten op drie schermen (tablet, mobiel en desktop). Van mobile only is al helemaal weinig sprake. “Vorig jaar tien, dit jaar rond de twintig. Wij merken de tendens dat dit het moment is om mobiel te gaan adverteren en het aan het doorbreken is.”

Mobvious, het mobile-advertising label van Semilo, krijgt binnen de samenwerking toegang tot de A-titels uit het portfolio van Adfactor.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond