Deel dit artikel
-

Admanager verandert naam in Inhousing.agency

Adviesbureau Admanager maakt vandaag bekend zijn naam te veranderen in Inhousing.agency. Het bedrijf ziet toenemende vraag naar complete ondersteuning van inhouse marketing past na zijn activiteiten ook de naam erop aan.

Waar de focus voorheen vooral lag op het inhouse inrichten van de digitale marketingoperatie, wordt de dienstverlening nu verbreed naar het hele inhousing proces. In een persbericht zegt het bedrijf: “met inbegrip van procesmanagement en het werven, trainen en begeleiden van het juiste marketingtalent.”

Steven Pieneman, oprichter van Inhousing.agency, licht toe: “Dat is ook logisch in een tijd dat succesvolle online marketing één van de belangrijkste randvoorwaarden van succes is geworden en je sneller dan ooit moet kunnen inspelen op marktontwikkelingen. Dan moet je je goed bedenken wat je buiten de deur legt en wat je intern moet kunnen.”

“Wij kruipen bijna letterlijk onder de huid van de adverteerder om te helpen de complete inhouse marketing-operatie op te zetten of te verbeteren. Inzet daarbij is dat de organisatie uiteindelijk zoveel mogelijk zelf moet kunnen, gesteund door experts die op afroep beschikbaar zijn.”

Foto: Dirk Tussing (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond