Deel dit artikel
-

AdNight Amsterdam maakte eerste deelnemende bureaus bekend

Op 10 oktober 2025 vindt de achtste editie plaats van Adnight Amsterdam. De longlist met deelnemende bureaus is bekend.

De inschrijftermijn voor deelnemende bureaus sloot eigenlijk vorige week, maar er zit nog wat speling op de deadline. Vandaag maakt de organisatie de namen bekend van het grote van de deelnemende bureaus, zo beschrijft Adformatie. Mogelijk sluit er nog een dozijn aan.

AdNight is een soort Museumnacht voor de creatieve industrie, waar marketeer, creatieven, concurrenten en studenten kunnen binnenkijken bij digitaal georiënteerde bureaus.

Belangstellenden hebben voor 25 euro toegang, op vertoon van een entreecode in een app, toegang tot deze bedrijven. Wat daar vervolgens te zien is, hangt van de instantie zelf af. De een houdt een borrel, de ander zet een avondvullend programma neer met early spreekbeurten, demonstraties en workshops. Hoe aansprekender het programma, hoe meer publiek langskomt.

Alle deelnemende bureaus zijn: 100%, 180 Amsterdam, Ace, Alfred, Awol Agency, de &Samhoud-groep, Cheil Benelux, Dawn, Dentsu Creative Amsterdam, Deot, DDB Amsterdam, Happiness, Higuita Amsterdam, Hill & Knowlton, Hypersolid, Kantar, MassiveMusic, Monks, Neew, Nice + Important, NOA Collective, Ogilvy Amsterdam, On a daily basis, Orthodoxx, Preacher, Sem Agency, Serviceplan Group, Scooperz, Soundsright, TBWA\Neboko, team5pm, The Romans, United Playgrounds, VML, Warner Music Benelux, We are social, Wink, WPP Media, AI AM.

Geïnspireerd door het druk bezochte AdNight in Amsterdam wordt in Rotterdam sinds enkele jaren een vergelijkbaar initiatief gehouden onder de naam Agency at Night. Dat vindt doorgaans in het voorjaar plaats.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond