Adobe Digital Publishing Suite nu geschikt voor CRM
Het Adobe Digital Publishing Suite (DPS) sluit voortaan beter aan op CRM-platformen, zoals die van Salesforce. Dat maakte het Amerikaanse bedrijf gisteren bekend.
De Adobe Digital Publishing Suite bestaat uit een reeks cloudoplossingen waaronder InDesign waarmee uitgevers tijdschriften, folders en andere uitgaven kunnen maken voor tablets. Deze digitale publicaties worden folio’s genoemd. Uitgevers kunnen hun digitale publicaties ook direct in de Apple Store of Android Market plaatsen.
De nieuwe uitbreiding heeft vooral betrekking op apps die verkoopteams intern gebruiken om producten en diensten aan klanten te tonen. Bosch Home Appliances, Celebrity Cruises, Stryker Orthopaedics en GE Oil and Gas maken van deze mogelijkheden gebruik.
De content die gedeeld wordt tijdens een klantmeeting via een DPS-ondersteunde salesapp, wordt daardoor direct vastgelegd in het CRM-systeem. Door deze gegevens met andere klantinformatie uit het CRM-systeem te koppelen, kunnen marketing- en sales-organisaties de impact en het succes van content beter controleren, het verkoopproces verbeteren en verkooptrajecten sneller afhandelen, stelt Adobe.
Die integratie is belangrijk omdat een overeenkomst tussen de verkooporganisatie en een klant, zeker in de zakelijke sfeer, soms wel maanden kan duren. Om dat proces te versnellen worden steeds vaker CRM- en andere marketing automation-oplossingen ingezet.
Adobe gaat ook ondersteuning bieden voor de Samsung magazine dienst, Papergarden. Deze nieuwe kiosk is onderdeel van de Samsung Galaxy Tab S tablet. Binnen de Papergarden-app hebben gebruikers toegang tot een grote reeks tijdschriften van belangrijke uitgevers, zoals Condé Nast, Hearst Magazines en Wenner Media. Door de integratie tussen de Papergarden-app en DPS is het aankoopproces vereenvoudigd.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond