Deel dit artikel
-

Adwise wint Grote Prijs bij negende editie Dutch Search Awards

Vrijdagavond 6 december vond de negende editie van de Dutch Search Awards plaats bij DeFabrique in Maarssen. Dit jaar ging de felbegeerde Grote Prijs naar Adwise – your digital brain, dankzij hun indrukwekkende case in samenwerking met LedLoket. 

Het evenement, een van de meest prestigieuze in de Nederlandse search-industrie, werd gepresenteerd door Ron Simpson en Moïse Trustfull. Er werden meer dan dertig awards werden uitgereikt.

Naast deze hoofdprijs wist Adwise nog vier andere awards in de wacht te slepen, waaronder die voor ‘Beste SEA ChatGPT’ en ‘Measurement’.

Ook voor Producthero was het een succesvolle avond: zij werden bekroond voor Beste Innovatie in Software. Nieuwkomer Clickables wist de award voor Beste Newcomer te bemachtigen, terwijl Nick Trajceski de meeste stemmen kreeg in de categorie Beste Consultant.

Daarnaast waren er opvallende winnaars in nieuwe en innovatieve categorieën. De prijs voor Changemaker, die maatschappelijke impact belicht, werd toegekend aan KINESSO & Nederlandse Politie. De categorieën ‘Beste SEO ChatGPT’ en ‘Beste SEA ChatGPT’ bewezen hoe AI de toekomst van search beïnvloedt, met respectievelijk Dtch. Digitals & Floorpassion en Adwise & LedLoket als winnaars.

De juryleden benadrukten opnieuw de hoge kwaliteit van de inzendingen, die dit jaar een breed spectrum van innovatie en creativiteit lieten zien. Voor de Excellence-awards speelde het publiek een beslissende rol door hun stem uit te brengen.

Dutch Search Awards is een initiatief dat als doel heeft om excellentie in de Nederlandse search-industrie te vieren en te belonen. De editie van 2024 werd mede mogelijk gemaakt door hoofdsponsor Producthero en partners Hunch, Spotler, AdCalls, BillyGrace, Channable, Google en Emerce.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond