Deel dit artikel
-

Adyen, NS, Ziggo en MyJewellery naar Emerce Conversion & Analytics

De eerste sprekers van Conversion & Analytics zijn bekend. Kom op 18 april 2024 naar Amsterdam en voeg je bij ruim driehonderd conversie- en analytics specialisten.

De focus van het congres ligt op praktische toepassingen en tastbare resultaten. Verwacht topics als AI-tools, GA4 best practices en dynamic pricing. Hoor succesvolle cases uit binnen- en buitenland en verken een breed scala aan succesvolle benaderingen.

‘Zou deze broek me het beste passen in maat M of maat L? Staat deze trui me het leukst in roze of wit? Weet je wat, ik bestel ze allebei en dan stuur ik de minste gewoon retour.; Een normale reactie van website bezoekers bij de aankoop van fashion producten. Helaas voor My Jewellery als bedrijf een hoge kostenpost. Pakketjes moeten ingepakt en verzonden worden waarvan je vooraf al weet dat er minimaal een item retour komt: meer uitstoot voor vervoerders. Xeï Hulshoff vertelt hoe je met een CRO programma de retouren in de hand kunt houden.

Ontdek hoe een simpele aanpassing aan de Ziggo-website verschillende belangrijke prestatie-indicatoren kan beïnvloeden, van upgrades en downgrades tot add-ons en klantbehoud. Marit Groot Zevert zal verschillende A/B-testvoorbeelden delen.

Ieder jaar zijn er maar zeven weken waarin het allemaal moet gebeuren voor zorgverzekeraars. Van premiebekendmaking tot aan het laatste overstapmoment. Tijdens deze sessie deelt Tom Schreurs van ING waardevolle inzichten van drie jaar zorgcampagnes bij ING.

Business Intelligence-tools zijn cruciaal om zowel werknemers als klanten inzichten te bieden. Het verkrijgen van een hoge acceptatiegraad van BI-tools kan echter een uitdaging zijn, met slepende Excel-bestanden en verspreide inzichten als gevolg. Bij betaalverwerker Adyen lossen ze dat handig op. Melody Barlage van Adyen vertelde er meer over.

De NS wilde de inzet van energiebesparende oplossingen op treinstations versnellen. Om het management te helpen bij de besluitvorming, werd gebruik gemaakt van optimalisatiemodellen om verschillende combinaties van energiebesparende maatregelen te beoordelen en de uitkomsten van verschillende scenario’s voor implementatie te testen. Deze datagestuurde aanpak resulteerde in een uitvoerbaar plan dat de doelstellingen voor energiebesparing, kostenminimalisatie en bedrijfsregels effectief in evenwicht bracht. Branka Milivojevic deelt de ervaringen.

Het complete programma vind je hier. Tickets zijn hier te koop.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond