Air Miles wordt nieuw leven ingeblazen

Met een nieuwe visuele identiteit en een aangescherpte merkbelofte krijgt het spaarprogramma Air Miles een nieuw gezicht en een nieuw geluid. Air Miles gaat naar eigen zeggen nog meer gebruik maken van de kracht van de coalitie van de partners van het loyaliteitsprogramma, waardoor spaarders sneller kunnen sparen en nog meer inwisselmogelijkheden krijgen.
Air Miles sparen kan al bijna dertig jaar. Op dit moment heeft Air Miles 3,3 miljoen actieve spaarders. Om nog beter aan te sluiten op de behoefte van de spaarders, was het tijd voor een interne en externe vernieuwing. Als eerste zijn de IT, data en marketingtechnologie aangepakt.
De kracht van Air Miles ligt volgens het bedrijf achter Air Miles in de coalitie met de huidige aandeelhouders Shell, Albert Heijn en Praxis, de partners Mastercard en Essent en veertig inwisselpartners. Daarnaast zijn nieuwe partners in het programma opgenomen, zoals online reisbureau Booking.com.
Air Miles zet voortaan dan ook meer in op het gezamenlijke aspect van het spaarprogramma. Samen met vrienden en familie spaar je sneller bij de spaarpartners in het coalitieprogramma, zoals Albert Heijn, Etos, Shell, Praxis, Essent, Mastercard en Booking.com. Air Miles introduceert ook nieuwe inwisselmogelijkheden, zoals musea (o.a. Aviodrome, Scheepvaartmuseum en Legoland Discovery Centre en voegt enkele nieuwe parken toe (Walibi Holland, SEALIFE Scheveningen en Slagharen).
Op dit moment wordt er al veel gespaard voor goede doelen. Air Miles zal de mogelijkheden om te sparen voor een goed doel eveneens vernieuwen en uitbreiden.
Air Miles is inmiddels een campagne gestart om de nieuwe visuele identiteit en de aangescherpte merkbelofte bekend te maken. Deze campagne wordt ingezet via online kanalen, radio, social media en via media van de partners.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond