Deel dit artikel
-

Albert Heijn met ‘omnichannel’ abonnement

Albert Heijn introduceert naar eigen zeggen als eerste supermarkt in Nederland een ‘omnichannel’ abonnement voor klanten: Mijn Albert Heijn Premium. Hiermee kunnen klanten in de winkel en bij online bestellingen besparen op hun dagelijkse uitgaven.

Het abonnement bestaat onder meer uit 10 procent korting op alle biologische producten, dubbele spaarzegels, koopzegels en Mijn AH Miles, tien in plaats van vijf persoonlijke Bonus Box-aanbiedingen per week en 10 procent korting op de Albert Heijn Bezorgbundel.

Binnen het abonnement krijgen klanten ook korting op het Club Gall & Gall VIP-membership en Select van bol.com.

In 1998 introduceerde Albert Heijn de Bonuskaart en in 2009 de Albert Heijn-app. Inmiddels zijn beide onderdeel van een digitaal klantenprogramma met onder andere persoonlijke aanbiedingen, gepersonaliseerde kookinspiratie, bezorgbundels en sparen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond