Albert Heijn: problemen bonuskaart grotendeels voorbij
Nog altijd melden klanten van Albert Heijn bij Emerce problemen met het activeren van de nieuwe bonuskaart. Die kaart werd eind oktober gelanceerd, maar op de dag van de introductie ging het mis wegens ‘overweldigende belangstelling’.
Wie de kaart activeert, stelt zijn aankoopgegevens beschikbaar en krijgt in ruil daarvoor persoonlijke aanbiedingen van de supermarkt. Momenteel zijn er zeven miljoen Bonuskaarthouders in Nederland; 5,5 bonuskaarten staan niet op naam.
Bij Emerce stromen nog steeds meldingen binnen over activatieproblemen. Volgens Albert Heijn gaat het nog maar om een enkele klant per week die moeite heeft met activeren bij de klantenservice. “Vaak heeft men in dat geval moeite met het aanmaken van een profiel”, zegt woordvoerster Patrice Hijsterborg. “Je hebt eerst een profiel nodig om te kunnen activeren. Ook komt het soms voor dat er nog gebruik wordt gemaakt van een oude versie van Internet Explorer (7 of lager). Deze versies kunnen een probleem geven. Het lukt in bijna alle gevallen om te activeren.”
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
6 Reacties
A b
Bonuskaart aktiveren?
Waar kan dat?
Waarom Engels op de pagina, we leven toch in Nederland!
Ik kan niets vinden om de kaart te aktiveren?
Geef het maar wat duidelijker aan.
Ab
B de Vries
wil bonuskaart activeren, lukt voor geen meter: heb al een bestaand profiel op een emailadres; de tweede bonuskaart activeren op een ander email adres wordt in alle toonaarden geweigerd!!! Shit
jdoruyter
ik wil zelf ook een bonuskaart aanmaken maar mijn vrouw heeft er al één dus lukt het voor mij op de zelfde e.mail adres niet
klopt dat?? in afwachting van uw antwoord verblijf ik met vriendelijke groet joop doruyter
E.M. Nicolaï-Verhagen
Na zeer langdurig te proberen om de AH bonuskaart aan de airmileskaart te bewerkstelligen. Vr. Gr. Mw. Nicolaï
pheijboer
activeren lukt van geen meter. emailadres en wachtwoord worden steeds niet herkent. WAT MOET IK DOEN!!!!!!!
Mw. R. Hiddema
M.H.,
Betreft: het koppelen Airmileskaart aan Bonuskaart AH
Ondanks de mededelingen van AH dat de problemen zijn opgelost inzake het koppelen van de gegevens als bovenstaand omschreven lukt het me van geen kant het voor elkaar te krijgen. Wat voor emailadres die je normaal gebruikt ook invult,er komt een foutmelding dat het emailadres niet wordt herkend.
Gaarne uw oplossing,
Met vriendelijke groeten,
Mw.R, Hiddema