Deel dit artikel
-

Albert Heijn op zoek naar techtalent via wervingscampagne

Albert Heijn gaat de komende tijd op zoek naar data-, digital- en techtalent. Met de arbeidsmarktcampagne AH Technology: Reinventing Food Retail everyday zoekt de retailer onder meer datawetenschappers en webanalisten.

Zij moeten weken aan een nieuwe chatbot, verdere ontwikkeling van zelfscankassa’s en de digitalisering van de koopzegels vorm te geven.

Vorige week is een kleinschalige test begonnen in Hoofddorp waarbij de klant door middel van Augmented Reality door de winkel geleid wordt om zo snel en efficiënt naar de boodschappen te gaan die op het lijstje staan. Ook start Albert Heijn in het najaar een test in Delft waarbij onderzocht wordt of het zelfscannen door middel van beeldregistratie van het boodschappenmandje nog makkelijker gemaakt kan worden.

Er werken nu al 500 mensen binnen AH Technology, voor komend jaar is het doel om er nog zeker 200 aan te nemen.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond