Deel dit artikel
-

Amazon.nl, marktplaatsen, Bijenkorf en Jumbo op Emerce Retail

De komst van Amazon naar Nederland, dat wordt een van de belangrijkste thema’s van Emerce Retail, op 12 maart in Inn Style te Maarssen. De retailer heeft gisteren officieel zijn eigen Nederlandse webwinkel aangekondigd en dat gaan de belangrijkste rivalen bol en Coolblue zeker merken.

Hoogleraar Cor Molenaar vertelt wat de komst van Amazon gaat betekenen voor de Nederlandse markt, en van Maze-One hoor je hoe je je op Amazon.nl het beste kunt profileren. Andere sprekers worden nog aangekondigd.

Ook is er uitgebreid aandacht voor de stevige opmars van marktplaatsen. Duidelijk is in ieder geval dat je er als e-commercespeler niet om heen kan. Maar wat heb je er nu eigenlijk aan als multibrand retailer? Je hoort meer van Quintin Schevernels (Funda), Geert-Jan Smits (Flinders) en Danny van den Burg (GfK).

Ruim twee jaar geleden startte De Bijenkorf met personalisatie. Melody Barlage legt uit hoe retailer over die periode heeft kunnen opschalen van gesegmenteerde email communicatie tot een volwaardige gepersonaliseerde klantervaring.

Ook aandacht voor de Jumbo Tech Campus: hoe kijkt de supermarkt naar innovatie?

Bernd Damme neemt je mee op reis naar de grote (digitale) transitie die ‘luxury brands’ momenteel doormaken. Hij deelt internationaal spraakmakende voorbeelden en vertelt wat andere retailers en merken hiervan kunnen leren.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond