Deel dit artikel
-

We Are Era breidt consultingactiviteiten uit

We Are Era breidt zijn consultingactiviteiten uit met een zogeheten Social Intelligence Hub. Media- en marketingprofessionals vinden daar een bundeling van psychografische als demografische inzichten en analyses van online gebruikersgroepen.

De adviesdienst is ontwikkeld voor merken, omroepen, non-gouvernementele organisaties en platformen. Deze adviestak leunt zwaar op de data-inzichten die We Are Era ontleent aan zijn kennis van digitale media. Het bedrijf helpt influencers hun digitale bereik exploiteren en hun positie verbeteren.

Vanuit deze achtergrond heeft het systemen die kunnen signaleren en duiden welke thema’s in welke gebruikersgroepen en subculturen opkomen en de gesprekken bepalen. Dat is wat de Social Intelligence Hub in realtime probeert te bereiken.

Het internationale team van de Social Intelligence Hub staat onder leiding van Cristina David (foto), Vice President Business Intelligence bij We Are Era.

Managing Director van We Are Era Nederland Ruben Stuurman legt aan Emerce uit: “Hiermee geven we onze partners, bijvoorbeeld met sentimentanalyses, inzicht in wat hun huidige en potentiële klanten bezighoudt. Het laat verder zien welke trends zij volgen en welke concurrerende kanalen. Verder kunnen we gebruikersgroepen helpen identificeren die men nog niet kent, maar die wel het waardesysteem van een adverteerder delen.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond