Deel dit artikel
-

Bauhaus kiest N=5 als lead campagne bureau

Na een korte bureau oriëntatie heeft Bauhaus, de belangrijkste bouwmarkt van Duitsland, voor N=5 gekozen als strategisch partner op het gebied van merkpositionering en campagnes. De bouwmarkt heeft vier vestigingen in Nederland en een groeiend marktaandeel.

Eerder koos Bauhaus al voor Somention als hun lead social bureau. N=5 en Somention zullen dan ook nauw samenwerken op het nieuwe traject.

De twee bureau’s zijn bekenden van elkaar, die op dit moment ook al succesvol voor Stedin samenwerken. Hiervoor is twee jaren geleden een strategische samenwerking opgezet.

Bauhaus opende zijn eerste Nederlandse vestiging in Groningen in 2015. Hierna volgden Hengelo (2017), Venlo (2018), & Den Hoorn (2021). Er liggen plannen om in 2025 nog minimaal twee nieuwe vestigingen te openen, waaronder een nieuw filiaal in Amersfoort.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond