BCC sluit hoofdkantoor en distributiecentrum

Elektronica retailer BCC gaat zijn huidige hoofdkantoor en distributiecentrum op Schiphol-Rijk sluiten. Dat zegt directeur Caspar Klinkhamer tegenover RetailTrends.
Het kantoor en de klantenservice worden ondergebracht op de locatie van moederbedrijf Mirage in Amsterdam. De gehele logistiek verhuist naar Geldermalsen, waar zusterketen Blokker ook zit.
Die efficiëntieslagen moeten er (samen met nieuwe producten en diensten) voor zorgen dat BCC volgend jaar weer zwarte cijfers schrijft.
Er zijn volgens de topman grote stappen gezet in e-commerce, ‘maar de winkels waren vergeten’. Hij wil af van de drieduizend vierkante meter tellende zaken, en naar kleinere winkels met minder assortiment en meer focus op service en advies.
Afgelopen week werd bekend dat de retailer ook zonnepanelen gaat aanbieden.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
44 Reacties
Sniijders
Duidelijk dat dit staat gaat gebeuren. Wat een slechte service hebben ze bij BCC.
Wij zouden twee stofzuigers kopen maar ze wilde absoluut niet de prijs berekenen waar ze voor te koop stonden.
tevens de chas back kon helaas niet verrekend worden.
v
Voor ons geen aankopen meer biI BCC
Rien van Liempt
Na de retourzending op 1 september 2022 van de Samsung Galaxy 5 via de BCC winkel gevestigd te Ekkersrijt Son/Eindhoven 18 dagen uitgekeken naar een bevestigingsmail. Helaas geen reactie.
19 September persoonlijk contact gehad met een medewerker van deze winkel. Hij belooft: u wordt teruggebeld.
En inderdaad een uur later krijg ik de mededeling dat er op het hoofdkantoor een foutje is gemaakt en dat dit terstond in orde gemaakt gaat worden. Email ontvangen met de belofte dat de € 329,- binnen 5 dagen teruggestort zal worden. Ik ben zeer tevreden met deze klantvriendelijke benadering waarvoor nogmaals mijn dank.
Laurens Müller
Zonde van een bedrijf dat ooit begonnen is met de visie Cash & Carry waar is zo een mooi bedrijf de visie van groei en vooruitgang verloren geld ook voor een blokker en zeker Vroom & Dreesman hoe kan dit eigenlijk.
Bas Group
Tsja die Casper Klinkhamer, ook aan de top gestaan bij de Basgroup in Almere. Hieronder vielen Mycom, Dixons en het iCentre….
Kars Jans
Ik hetzelfde. Drie weken geleden iets retour gestuurd. Nog steeds geen bevestiging of geld terug. Klantenservice ziet dat het retour is, maar daar blijft het bij. Nu maar een Paypal klacht gestart…
Tom
wijs, maar jammer. ik heb namelijk toch vooral goede ervaringen met bcc. Deskundige en vriendelijke mensen die niet zoals bij Mediamarkt te werk gaan. Ooit één keer een probleem met ze gehad, maar uiteindelijk tot tevredenheid terug gekeerd, al verschilt het wel per filiaal moet ik erbij zeggen.
J. Pieterman
BCC.
Een bedrijf die bewezen heeft constant een slechte organisatie, slechte service, en geen accurate website en geen betrouwbare afspraken te kunnen leveren.
Wat rest is een paar reorganisaties, uitverkoop, en sluiten.
Ik zal er zeker niks meer aan willen schaffen.
Davy
de service moet zeker verbeteren. Had een tablet gekocht voor mijn zoon. De verkoper heeft geadviseerd om een verzekering af te sluiten waar de val schade ook gedekt is. heb ik expliciet vooor gevraagd of dat ook gedekt was Het blijven kinderen. Verzekering loopt 4 jaar. Na iets meer als een jaar valt hij en gaat het scherm stuk en blijkt het niet waar te zijn. Klacht ingediend maar op geen enkele manier werd er naar mijn verhaal geluisterd. Ik moest maar gewoon een nieuwe kopen en niet zo zeuren. Ik heb toen ook inderdaad een nieuwe gekocht maar niet bij de BCC
Kor
wij zijn al vele jaren klant bij BCC Apeldoorn. En dat komt omdat het personeel hier zeer kundig is en heel klantvriendelijk. De producten kennis van het personeel is prima want ze hebben ons producten verkocht waar we zeer tevreden mee zijn en werkt zoals geadviseerd wordt. Dus Apeldoorn graag open houden.
B. Clappers
ze zijn veel en veel te laat. duidelijk de slag verloren van een Coolblue en de online verkopers als bol.com. dit was ooit een goed bedrijf met producten op voorraad in de filialen.
Dit is een laatste noodgreep
G. Koopmans
zeer tevreden over de warme ontvangst en de kennis van het personeel. Zeer vriendeljjk en zeer deskundig. Beter dan bij buurman Media Markt.
Mel - school
ik ben tevreden. netjes geleverd.
H.Mostert
Kwam 2 jaar geleden in de winkel en vroeg informatie over een inductieplaat. Toen de verkoper hoorde dat het alleen over informatie ging had hij ineens geen tijd meer voor mij. Jammer heb het toen elders gekocht.
Frits de groot
De laatste keer dat ik daar wat gekocht heb is meer dan 20jaar geleden. Te weinig keuze te slechte service ongeïnteresseerd personeel en die slogan dt je bij hun altijd goedkoper krijgt is klinkklare onzin. Want ze hebben dan opeens nooit het zelfde product dan bij concurrent hoe kan je dan goedkoper zijn? Als ze failliet zouden gaan zou ik ze totaal niet missen.
K Blokland
wij zijn al jaren klant bij BCC Arnhem en kopen nergens anders. Altijd goede informatie, kundige medewerkers en komen afspraken stipt na. Hopelijk blijft deze vestiging behouden!
AJJ VAN Laaren
Ik wacht geduldig op het faillissement wat ongetwijfeld gaan komen!
Dan sla ik mijn slag!
Dogan-celik
Slechtste winkel ooit,ik moest 7 maanden wachten op me kookplaat, en uiteindelijk doorverwezen naar andere winkel!Ik zou nooit meer wat kopen bij BCC.
Bruins
Top bedrijf, zeer kundig en vriendelijk.
Al 40 jaar klant. Apeldoorn veruit de beste .
We wonen in het westen maar kopen in Apeldoorn.
En hoop nog lang daar te kopen
Marcel - Via Fonq (Basiclabel)
BCC heeft altijd al een goede service gehad, nemen nog de tijd voor je en hebben niet zoals andere bedrijven jonge onervaren krachten lopen.
zijn zelf altijd bereid je te helpen of te compenseren.
Tineke
ben altijd zeer tevreden over bcc Apeldoorn wordt daar prima geholpen aardig personeel hopelijk blijft Apeldoorn bestaan
Karel
Al heel lang klant al heel lang dan bedoel ik ook heel lang, sinds de zaak begonnen is als Bakker Cash & Carry aan de Ringdijk in Badhoevedorp.
Altijd goed kunnen kopen met vakkundig personeel.
Laatste aankoop afgelopen Zondag in Beverwijk voor een stoomstrijkijzer..Klasse💐
Cornelius - AdviesGemeente
Aankoop lijst tv was een farce. Alleen één kleur en de standaard kon niet geleverd worden, moest on line zelf besteld worden. Men wist niets van de producten. De twee medewerkers zaten er als zoutzakken bij, elk fut was eruit. Ze zeiden dat het een doe het zelf zaak was geworden!
Sluis
zeer slechte behandeling.
maar als er gerepareerd moet worden zijn ze niet thuis.
flut service. weg wezen met zo,n zaak.
Pier - Handel
er zijn veel ervaringen. Vaak veel minder positieve. Dat is gebruikelijk. even gal spuien. Maar alle opmerkingen kunnen we zien als aandacht voor BCC. niet slecht in een turbulente markt. Ga vooral door op de ingeslagen weg. uw inzicht wordt breed gedragen.
GC
Beste heer Sniijders, over de prijs van 2 producten snap ik niet helemaal wat u bedoelde, waarschijnlijk bedoeld u op prijskaart is de netto prijs en je betaalt bij kassa bruto prijs? Want cashback promo is afkomstig van het merk en niet van BCC zelf. Als je verrekenen krijgen zij geen geld van het merk.
Dave Meijburg
Ik heb een flatscreen gekocht in the Mall in Leidschendam. Ben geholpen door Bryan. Deze man weet wat goede service geven betekent, open eerlijk en zeer servicegericht. Goede prijs, uitleg en afspraken goed nakomen. Zeer tevreden dus, ga zeker terug.
frans
tot op heden altijd mijn electronische apparatuur bij BCC gekocht ivm deskundigheid en prettige communicatie met personeel. in de gevallen van extra info altijd even correct geholpen.
dus, ik kan alleen maar tevreden zijn.
ook bij prijsverschillen met andere electronicazaken kwam ik altijd tot een bevredigende oplossing. dus BCC Almere-buiten is voor mij de place to be.
A van mieghem - Bcc breda
Bcc breda .zeer vriendelijk en deskundig personeel. Heb daar verschillende aankopen gedaan. Ben zeer tevreden over bcc breda. Toppie.
Belle
Bij BCC reparatie aangemeld, maar klantenservice is totaal niet klantvriendelijk.
Tromp - Particulierik j
ik heb een stofzuiger gekochte merk Bosch bij het aan koop zou ik 25euro krijgen van Bosch van alles gedaan voormelieren gevuld sturen naar Bosch nooit kapitogeld gestort op mijn rekening ik ben vele keren bij de winkel geweest het nooit geluk di noem ik verkoop fuck you
keren naar
Annick
Ik vind ze fantastische service geven: ik had ontkalkingsset nidig voor Delunghi koffiezet apparaat nidig. Ik ging naar BCC bij the mall of the Netherlands. Ik had vanwege een voet operatie een rollator nodig. Op de begane grond vroeg ik waar het lag. De verkoper zei niets, nam de roltrap en kwam met het product aanlopen. Zo een service heb ik nergens anders gehad.
Huub
ik koop al zeker 15jaar bij BCC en nog nooit problemen gehad ze hebben goede service en personeel is deskundig dus geen media markt mensen die nog niet weten hoe je een tv moet aanzetten
Hbertens@planet.nl
in Oostburg div dingen gekocht ik vind het een wereld bedrijf altijd goed geholpen met uitleg en goede service top en nog eens top
Hbertens
ik heb diverse dingen gekocht in
Oostburg en ben er uitstekend geholpen prima uitleg ik vindt het een wereld zaak echt super top problemen zijn er goed opgelost toppers
Monte.nel - Chauffeur Bezorging geweest
Karma komt eraan > Betekenis van karma
Karma is een term die afkomstig is uit het Sanskriet en letterlijk ‘daad’ of ‘werking’ betekent. Feitelijk betekent karma de optelsom van alle daden en gedachten, goed dan wel slecht, die een mens tijdens zijn leven heeft gedaan of GEHAD.
– advertentie –
E. Vos
Al 40 jaar klant bij verschillende vestigingen van de BBC en nog nooit problemen gehad. Ze hanteren dezelfde prijzen als de Media Muts, terwijl de MM je lokt met advertenties en als je daar iets van wil kopen hebben ze het helemaal niet! BCC heeft beleefde en eerlijke verkopers die veel kennis van elektronica hebben, die meestal op voorraad, en dus gelijk mee te nemen zijn.
Joop Daniëls
BCC Oude Haagweg, ik koop hier al meer dan 18 jaar. Niets dan lof . Bedrijfsleider Marcel en collega’s zijn kundige en mee denkende mensen. Dit filiaal kan ik iedereen aanraden
Steef
ik kom al bij Bcc toen de eerste winkel in Badhoevendorp werd geopend. ik heb nooit problemen gehad altijd goed geholpen en als er iets was werd het opgelost. laatste aankoop was een tablet na 1 maand deed hij het niet meer opgestuurd naar de reparatie afdeling na 3 weken weer thuis bezorgd maar 2 maanden later het zelfde probleem . ik moest naar de winkel komen om hem in te leveren daar gekomen stond er een nieuwe voor me klaar.
Mr P.
ik koop daar nooit meer!!! Hun bezorger heeft mij thuis bedreigd en mijn klacht werd niet serieus genomen. Ik, en mijn familie en vrienden, kopen daar niet meer…
Ard
1.
Ooit een Philips TV gekocht, laatste show exemplaar uit de winkel, kregen er een doos bij met een ander serienummer dan de TV.
TV gaf het op na 4 maanden, toen ontstond er veel discussie over het serienummer. De televisie werd opgehaald, kregen een Sony leen TV er voor in de plaats. Het heeft 14 maanden geduurd eer de Philips terug kwam. De Sony had veel beter beeld dan de Philips.
Slechte service.
2.
Ooit rond 2002 een Sony 5 DVD speler gekocht, na 2 maanden werd de geluidskwaliteit hopeloos, dus terug naar BCC, 4 weken later kwam de speler terug. Na 2 weken begaf het wisselmechanisme het, dus weer terug, toen kreeg ik een nieuwe DVD speler mee.
Wil
Altijd bij BCC gekocht nooit problemen gehad. storingen zijn altijd netjes opgelost.
Jammer dat het zo slecht gaat.
Patrick
Laatst een bestelling retour gestuurd. Volgens track&trace netjes de dag na verzending bij BCC afgeleverd. Een bericht van BCC dat ze de retour ontvangen/verwerkt hadden bleef uit. Dat bericht heb ik uiteindelijk ook nooit gehad.
Meermaals contact gehad met de klantenservice en na 2 maanden kreeg ik eindelijk bericht. Mijn retourzending was kwijt geraakt bij DHL (terwijl die volgens track&trace gewoon is afgeleverd. Dus hij is eerder intern kwijtgeraakt).
Om mij niet nog langer te laten wachten hebben ze iniedergeval het aankoopbedrag terugbetaald… 2 maanden later dus.
Pedro
iedereen zijn eigen klacht. geeft niet .. maar niemand treurt waarschijnlijk erom dat er ook nog personeel werkt op het DC… maar dat lijkt niemand iets te boeie……
geen vraag die daarovergesteld wordt. triest.
Hans
Bizar slechte service. Ben nu al 3 dagen bezig om uit te vinden of mijn koel vries combi nog afgeleverd gaat worden. Alles is al betaald maar leveren ho maar….Als je dan na heeeeel lang wachten een telefoniste spreekt weet die ook niks en kan ze zowel de chauffeur als de afdelingsmanager niet bereiken…een elektronica bedrijf zonder fatsoenlijke telefoons?? Wat is dit voor een soepzooitje???