Deel dit artikel
-

Beautypretpakket Glossybox naar WAAT

WAAT Media BV krijgt het Nederlandse deel van Glossybox in handen en zet de activiteiten voort onder de naam Prettybox. Nederlandse klanten gaan vanzelf over op Prettybox.

Afgelopen najaar was al duidelijk dat Glossybox mogelijk van zijn Nederlandse tak af wilde. Glossybox reorganiseerde en staakte de activiteiten in Italië, Polen en Brazilië. Grote verliezen werden er echter niet geleden.

WAAT begon in 2008 als dagdealsite voor vrouwen. In 2013 lanceerde het onder de naam WAATBox een eigen concept voor een maandelijks bij abonnees bezorgde beautybox.

Sinds de oprichting in 2008 realiseerde WAAT naar eigen zeggen een gemiddelde jaarlijkse omzetgroei van 70 procent. Het bedrijf heeft inmiddels meer dan tweehonderdduizend abonnees in Nederland en België.

Directeur David Sluis van WAAT zegt dat zijn bedrijf met de overname kan inspelen op een belangrijke trend binnen de e-commerce, die van de subscription commerce. Daarbij kan  klant op basis van een abonnement maandelijks producten bezorgd krijgen. De opzet verandert dan ook niet. Abonnees worden maandelijks verrast met beautyproducten die aansluiten bij hun profiel. De lancering staat gepland voor eind maart.

Deel dit bericht

6 Reacties

Ron Emmerink

Super stap David van harte gefeliciteerd.

Edwin van der Ham

Gefeliciteerd David! Mooie ontwikkelingen!

Coert Knijnenberg

Thomas Verbeeck

Proficiat David! Lekker bezig. Succes met prettybox.

Simme Volkers

en daarom kon je niet mee naar oostenrijk 😉

zet m op David!

David Sluis

Bedankt heren!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond